Tlačové správy

KSK spúšťa online poradenstvo

Online poradenstvo v zdravotnej a sociálnej oblasti spúšťa Košický samosprávny kraj už tento týždeň od 5. marca 2015. Ide o novinku, ktorá je už v rôznych oblastiach života štandardom.

Služba občanom v sociálnej a zdravotnej oblasti prostredníctvom online chatu (priama elektronická komunikácia prostredníctvom internetu) nie je v samosprávnych krajoch zatiaľ bežná. Košický samosprávny kraj je prvý, ktorý spúšťa túto službu. Ide o ďalšiu možnosť poskytovania komplexného poradenstva  v kancelárii prvého kontaktu a v poradensko-informačnom centre.

Poradenstvo v podobe online chatu bude slúžiť na rýchlu komunikáciu  občana, ktorý navštívi webovú stránku KSK v časti Sociálne veci a v časti Zdravotníctvo. Komunikovať bude s referentkou Kancelárie prvého kontaktu a Poradensko-informačného centra. Cieľom online poradenstva bude rýchlo a flexibilne zabezpečiť odpoveď občanom na ich otázky, týkajúce sa komplexného poradenstva v sociálnej oblasti a  poradenstva v oblasti zdravotníctva, hovorí Zuzana Jusková, vedúca odboru sociálnych vecí a zdravotníctva KSK.

Online chat funguje počas pracovných dní v úradných hodinách. Správu  však  môže občan zaslať aj mimo úradných hodín, keď je poradenstvo v offline režime. Nasledujúci pracovný deň príslušný referent odpovie občanovi na jeho otázku.

Technickú podporu chatu zabezpečuje odbor informačných a komunikačných technológií  KSK. Technickú podporu, ktorá bude ročne stáť 147 eur, zabezpečuje prešovská firma, špecializujúca sa na aj na priamu komunikáciu so zákazníkmi.

Komentáre

komentárov

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Populárne na webe SSN

Hore